Täna ma õmblen

too cute🙂

hennamingles

õmblemine

Naljakas, et mul käivad need isetegemised täiesti hooti. Või siis nii, kuidas parasjagu vahendeid kätte saab. Praegu on meil näiteks õmblusmasin linnas ja enne, kui uuesti ära viime, pean eluga laskma. Seega nagu sundolukord või nii.

Üldsegi on mul kohutavalt palju igasugu käsitöökraami, aga nagu ikka – kui midagi vaja, siis seda ei ole (loe: ei leia üles). Mu asjad on mööda ilma laiali ja tegelikult ülevaade täiesti puudub. Vähe sellest, et mul on igas korteris, kus elame, midagi, olen ma ka mõne tuttava elamise kaste täis vedanud😀 Sundolukord või nii. hennaminglesl

View original post

Leave a Reply

